Huom! Nämä sivut ovat olleet poiskäytöstä muutaman viikon. Pahoittelemme!

Tapahtumat Iskelmäviikolla heinäkuussa

Keskiviikkona 1 7.7. klo 12.00 Iskelmäviikon avajaisten yhteydessä Iskelmä-areenalla luovutetaan vuoden 2019 Juuret-mitali.

Torstaina 18.7.klo 13.30 Maalaiskaupungin kesäteatterissa esitys Musiikkikomedia ”Kaksi Puuta”, ohjaus Kati Rissanen. Musiikkia Osku Valven, Otto Kanervan ja Juha Tapion tuotannosta. Seura maksaa lipun hinnan ja siihen on oikeus 15 ensimmäiselle ilmoittautuneelle jäsenelle.. Ilmoittautumiset 10.7.2019 mennessä Heli Tikkaselle puh. 040 766 8367 tai sähköpostilla heltik67@gmail.com.

Perjantaina 19.7. on Kiuruveden kaupungin vastaanotto. Tapaamme klo 12.00 Iltalypsyssä ja kaupungin tarjoaman lounaan jälkeen siirrymme Kiuruveden kotiseutumuseolle, Kirkkoharjuntielle. Siellä tutustumme todellisiin juurimme asiantuntevan oppaan avustuksella.

Siirtyminen Iltalypsystä Museolle henkilöautoilla.  Ilmoittautumiset 10.7.2019 mennessä Heli Tikkaselle puh. 040 766 8367 tai sähköpostilla heltik67@gmail.com.

Kiuruveden historiallinen pitäjäkartta. Karttoja on edelleen saatavissa puheenjohtajalta puh. 0405483910. Hinta on kartonkisena (postitusputkessa) 15€ ja kehystettynä 45€. Postimaksun maksaa vastaanottaja. Kartta on myynnissä myös Iskelmäviikon aikana Kiuruvedellä, todennäköisesti myös torilla.

Suomenlinnan Kesäteatterissa torstaina 22.8. klo 19.00 Idän Pikajunan arvoitus

Agatha Christie ja Hercule Poirot ovat yhdistelmä, joka takaa tämän klassisen dekkarinäytelmän jännityksen. Tämä Ryhmäteatterin esitys on Hyvänomantunnon linnakkeen suojissa. Rooleissa Minna Suuronen, Joel Hirvonen (TeaK), Kristo Salminen, Johanna Kokko, Sara Paavolainen, Kreeta Salminen, Asta Sveholm (TeaK), Lasse Viitamäki, Jari Virman ja Toni Wahlström.

Normaalilipun hinta on 32€, josta seura maksaa 50 % eli 16€. Alennettuun lippuun on oikeus 15 ensimmäiselle ilmoittautuneelle jäsenelle. Lipunhinta maksetaan etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä seuran pankkitilille Danske Bank FI 30 8000 2108 5686 67. Viitekenttään osallistujien nimet. Ilmoittautumiset 14.8.2019 mennessä Heli Tikkaselle puh. 040 766 8367 tai sähköpostilla heltik67@gmail.com. Teatteriin voi osallistua myös ei-seuran jäsen, jolloin hänen lipunhintansa on 32€.

Suomenlinnan lauttamaksu ei sisälly lipunhintaan. Sisäänpääsyliput teatteriin luovutetaan Linnakkeen ovella noin puoli tuntia ennen esityksen alkua.

Mykyrokkajuhla 17.11.2019 klo 13.00

Tänä vuonna palataan mykyrokkailemaan Keravalle Sompion koululle. Kahden edellisen vuoden pitopaikka Marjatta-koulu on varattu koko syksyn. Lisätietoa syyskuussa.

Laivaretki J.L. Runeberg-laivalla Porvooseen 8.6.2019

Helteinen sää ja miellyttävä seura suosivat laivamatkaamme itäisen Uudenmaan saariston läpi Porvooseen ja takaisin. Kaupungissa oli kovasti muitakin kävijöitä. Lounastimme idyllisessä aittamiljöössä. Paluumatkalla Hevossalmen sillan jälkeen ukkosrintama sadetti oikein kunnolla. Sadekuuron paikallisuudesta kertoo sekin, että saapuessamme Helsinkiin, kauppatori oli kuitenkin kuiva. Kiitos kaikille osanottajille!

Jäsenmaksu 2019

Oletko muistanut maksaa tämän vuoden jäsenmaksun?

Vuosijäsenmaksu on 15€ ja ainaisjäsenmaksu 150€. Seuran tilinumero on Danske Bank FI 30 8000 2108 5686 67. Vuosikokous on päättänyt maksuajaksi maaliskuun loppuun mennessä kunakin vuonna. Osallistumalla seuran toimintaan rikastutat omaa ja ystäviesi elämää. Seuralla on myös tapahtumia, joiden kustannuksia seura tukee joko kokonaan tai osaksi. Osallistumalla näihin, saat jäsenmaksusi nopeasti takaisin!

Huom! Jos jäsenmaksun maksaja (pankkitili) on joku muu kuin jäsen, pyydämme pankin viestikenttään lisäämään jäsenen nimen. Näin voimme kohdistaa maksun oikealle henkilölle.

Tervetuloa yhteisiin tapahtumiin nauttimaan ja tapaamaan tuttuja!

Hallitus

Laita kaikkien tilaisuuksien ajat itsellesi ylös!